torstai 9. maaliskuuta 2017

DERMALOGICA - IHONHOITOSARJA, HITTI VAI HUTI?

Heippa! Mä oon etsinyt jo kauan hyvää ihonhoitosarjaa. Oon vuosien varrella kokeillut kaikenlaisia tuotteita, mutta puhdistukseen viimeisimpänä mulla on ollut käytössä ainakin Ruohonjuuresta saatava afrikkalainen mustasaippua. Tuote on ollut ihan hyvä, mutta pari miinustakin olen havainnut. Ensinnäkin, tuote kuivattaa ihoa jonkin verran. Toinen huono puoli ja syy siihen, että haluan kokeilla jotain muuta, on tuotteen muoto. Eli siis kyseessä on palasaippua ja kun sitä käsiin aina hieroo niin olen ajatellut, että pysyykö se niin puhtaana pöpöistä... Vaikka sitä suihkussa puhtain kätösin käytänkin niin silti tuo hieman hirvittää minua. Saa oikaista jos olen väärässä! :D

Jonkin aikaa googleteltuani päädyin Dermalogican verkkokauppaan. Merkki ja tuotteet vaikuttivat todella lupaavilta. Opiskelijabudjettiin hinnat hieman kirpaisivat, mutta tarjolla on myös pienempiä (=edullisempia) tuotekokoja. Olen myös aina valmis maksamaan laadusta.












Tänään hain postista nuo toissapäivänä tilaamani tuotteet. Postissa odotti skin smoothing creamprecleanse sekä special cleansing gel. Tämän perheen olisi vielä voinut täydentää kasvovedellä, mutta noihin upposi jo sen verran rahaa, että ajattelin pääseväni näillä alkuun. Kerron täällä blogin puolella sitten vielä lisää kun olen saanut enemmän kosketusta näihin tuotteisiin!



Onko Dermalogican tuotteet tuttuja sinulle? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä sarjasta!  :)

- Heta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti